راهنمای خرید بهترین VPN برای صرافی بایننس

بایننس بزرگترین پلتفرم ترید رمز ارزها در جهان است، اما اگر هدف شما ایمن ماندن در هنگام استفاده از آن باشد، کدام VPN را باید انتخاب کنید؟ انتخاب‌های زیادی وجود دارد، و خرید vpn برای بایننس، می تواند چالش برانگیز باشد.

خرید و فروش ارزهای دیجیتال به یک روند قابل توجه تبدیل شده است و تعداد افرادی که مشغول ترید کریپتو هستند همچنان در حال افزایش است.

بهترین vpn برای صرافی بایننس

ارزهای دیجیتال همیشه رابطه بسیار خوبی با VPN ها داشته اند. این موضوع تعجب آور نیست، زیرا هر دو فناوری خود را وقف امنیت و حق همه افراد برای حفظ حریم خصوصی می کنند.

اما، برای تجارت در بهترین صرافی رمز ارزها، به یک VPN کاملا ایمن نیاز دارید. و امروز، ما به شما کمک می کنیم تا بهترین گزینه را برای این کار انتخاب کنید.

چگونه بهترین VPN را برای Binance انتخاب کنیم؟

بایننس بزرگترین، محبوب ترین و مسلماً بهترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان است.

بنابراین، انتخاب VPN مناسب برای Binance بسیار مهم است، زیرا به شما امکان می‌دهد به صرافی دسترسی داشته باشید و از سرویس معاملات ارز های دیجیتال آن با خیال راحت استفاده کنید. 

از آنجایی که صدها سرویس دهنده VPN وجود دارد، انتخاب یک سرویس خوب دشوار است. در ادامه برخی از ویژگی هایی که باید در نظر بگیرید آورده شده است.

تنوع سرورها و کشورها

کیفیت VPN شما اغلب توسط اتصال اینترنت شما تعیین می شود. برای اطمینان از اتصال اینترنتی قابل اعتماد و پرسرعت باید از سرورهای VPN نزدیک به خود استفاده کنید. دسترسی به سرورهای نزدیک کشورتان کیفیت و سرعت اینترنت شما را بهبود می بخشد. به علاوه اگر صرافی بایننس در کشور شما در دسترس نباشد، به سادگی با اتصال به سرور کشور دیگر میتوانید به آن دسترسی داشته باشید

بدون ثبت Log

اکثر سرویس‌های VPN ادعا می‌کنند که هیچ جزئیاتی از کاری که انجام می‌دهید، ذخیره نمی‌کنند، اما این سیاست اغلب آنطور که به نظر می‌رسد واضح نیست. همیشه VPN رای انتخاب کنید که فعالیت های آنلاین شما رو ثبت نمیکند.

قابل استفاده در همه دستگاه‌های شما 

راه اندازی و نصب VPN روی تمام دستگاه ها باید ساده و راحت باشد.VPN را انتخاب کنید که برنامه‌هایی را برای انواع دستگاه‌هایی که از آن ها استفاده می کنید، ارائه می‌ دهد.

آی پی ثابت

شاید به نظر شما خرید vpn با ip ثابت ضرورتی نداشته باشد. اما باید توجه داشته باشید که تغییر پی در پی کشور و IP شما ممکن است باعث مسدود شدن حساب شما شود. علاوه بر این شما باید همیشه با IP کشوری که حساب خود را وریفای کرده اید وارد شوید.

پروتکل های رمزگذاری قدرتمند

رمزگذاری برای ایمن کردن تراکنش‌ها و ارزهای شما کلیدی است، بنابراین این موضوع نیز باید از اولویت های شما برای خرید vpn برای بایننس باشد.

در بین پروتکل ها، OpenVPN استاندارد صنعتی است که ضمن حفظ سرعت، امنیت قوی را ارائه می دهد.

پروتکل جدید WireGuard به لحاظ ایمنی و سرعت سطح جدیدی را تعریف کرده است و بسیار ایمن‌تر و سریع‌تر از پروتکل های دیگر است، و می تواند گزینه عالی برای بایننس باشد.

بهترین VPN برای بایننس کدام است

پاسخ دادن به اینکه کدام VPN بهترین VPN برای بایننس است، آسان نیست، زیرا هر یک از آنها نقاط قوت و ضعف خود را دارند.

با توجه به نیازهای هر کاربر گزینه های متنوع زیادی وجود دارد. حتی موقعیت مکانی شما نیز مهم است، زیرا اکنون به دلیل تحریم، صرافی بایننس در بعضی از کشورها در دسترس نیست.

اگر به دنبال ایمن ترین گزینه هستید، ExpressVPN به لطف ویژگی های امنیتی عالی آن از بقیه متمایز است.

اگر به دنبال بهترین VPN برای استفاده در تعداد زیادی دستگاه هستید، Surfshark یا IPVanish را انتخاب کنید که همزمان از 10 دستگاه پشتیبانی می کنند.

اگر در دنیای VPN تازه کار هستید و نگران یادگیری نحوه استفاده از VPN هستید، می توانید از Bunjee VPN استفاده کنید. برنامه های آن بسیار کاربر پسند و برای کاربران مبتدی عالی است.

اگر می خواهید یک تجربه کاملاً بدون ریسک داشته باشید، از CyberGhost VPN استفاده کنید زیرا ضمانت بازگشت وجه 45 روزه را ارائه می دهد که به شما زمان زیادی برای امتحان کردن ویژگی های آن می دهد.

آیا می توان از VPN رایگان برای Binance استفاده کرد؟

VPN های رایگان نیز یک گزینه هستند، اما به دلایلی که در ادامه گفته خواهد شد می توانند بدترین انتخاب برای شما باشند و باعث دردسروهای زیادی برای شما و دارایی شما شوند.

ما معمولاً VPN های رایگان را حتی برای کارهای معمولی روزمره مثل تماشای ویدیوهای یوتیوب نیز پیشنهاد نمی کنیم. پس بهترین پیشنهاد، خرید VPN پرسرعت است.

VPN های رایگان امنیت پایینی دارند و حتی داده های ما را ثبت کرده و به فروش می رسانند تا هزینه خدمات را تامین کنند. به این ترتیب، وقتی پای پول سرمایه شما در میان باشد، آنها بدترین انتخاب ممکن هستند.

سرورهای VPN های رایگان بیش از حد شلوغ هستند، که تجربه استفاده از VPN را به شدت کند و غیرقابل اعتماد می کند.

به طور خلاصه

اگر می‌خواهید در بایننس معامله کنید، باید ایمن بمانید و بتوانید با دور زدن محدودیت ها به آن دسترسی داشته باشید. به همین دلیل شما باید بهترین VPN را برای بایننس انتخاب کنید.

صرافی سعی می کند تا حد امکان به تمام کشورها خدمات دهند اما صرافی بایننس در بعضی از کشورها به دلیل تحریم در دسترس نیست. اگر شما ساکن یکی از این کشورها هستید، برای دسترسی به این صرافی به خرید VPN با IP ثابت نیاز دارید.

انتخاب یک VPN قابل اعتماد برای کریپتو دشوار است زیرا گزینه های بسیار زیادی وجود دارد. اما شما با خواندن نکاتی که در این مقاله گفته شد میتوانید بهترین VPN را برای بایننس انتخاب کنید.


پست‌های معروف از این وبلاگ

معرفی امن ترین اپلیکیشن های پیام رسان سال 2022

VPN – ابزاری برای محافظت از هویت و حریم خصوصی آنلاین شما

VPN رایگان چه تفاوتی با VPN پولی دارد